Известие

Collapse
No announcement yet.

перката на вентилатора

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Е няма такава гавра,колеги слизам ей сега да припаля италианския мускул и пускам ей така да видя да не му е дошъл акъла на моя вентилатор и чудо работи но след 5-тата минута старата песен на нов глас кажете някакви предположения къде да търся проблема всички букси и кабелни обувки за масата са зачистени или поне които се виждат.И да уточня че имам реле защото някои колеги са писали,че не всички 164-ки имат.Поздрави от Русе.

    Comment


    • #17
      Попринцип при вериги при които има силна консумация има и реле , за да се избегне искренето между контактите на съответния включвател , което води до окисляване и създаване на допълнително съпротивление във веригата итн.
      Започни с проверката на предпазителя. Ако и изправен проверуваш релето с мултицета и ако е стандартно на извод 30 и 87 при включена верига ( линия 15 ) трябва да имаш 12V. Ако нямаш на 87 и не се включва релето проверяваш дали достига и протича ток по намотката му - вход - извод 85 трябва да има 12V , а 86 ~ 0V. Ако всичко това е налице се насочваш към проводниците към мотора ( малко вероятно ) и самия мотор.
      Last edited by viktorivanov; d.m.y г., 20:32.
      Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
      Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

      Comment


      • #18
        Благодаря на Колегата за изчерпателният отговор утре ще пиша какво е станало.

        Comment


        • #19
          Днес с един авер замерихме положението с мултицета и всичко е 6 оказа се че втулките както каза моят човек са за смяна като се напръска оста на вентилатора със спрей и сработва този път половин час и беше аут.Та въпросът ми към колегите е има ли нещо като ремонтен комплект за тея вентилатори и на каква цена е.

          Comment


          • #20
            Няма. Сменя се с нов. Втулки можеш да си търсиш по размер или стругар да ти ги прави.Щом ще го отварш хубаво е и четките да смениш.
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • #21
              А има ли ги тези четки по магазините

              Comment


              • #22
                Ще замоля Колегите които са си имали работа с демонтаж на въпросният вентилатор за някоя снимка на реда на разглобяване или обяснение за операцията.Защото така като гледам голям секс ще падне.Благодаря предварително.

                Comment

                Working...
                X